Pages

Thursday, January 20, 2011

FOR YOU MY FRIEND! ^_^


with Her
Saya dah lame sangat berkawan dengan awak rasanya dah masuk ni dah berpuluh-puluh tahun kita berkawan. Kalu awak nak tahu saya sangat kat awak . Dari  sekolah tadika lagi kita berkawan, sampailah sekarang J kita sama-sama membesar. Pergi ke sekolah pun sama, kadang-kadang saya jeles jugak kalu awak ade kawan lain kat sekolah tapi saya xkisah sebab xsalah kalu ade kawan ramai kan?? ^_^ .bila ade masa awak selalu mesej saya, kadang-kadang saya xsempat nak layan awak sebab saya banyak sangat keje, esaimen,tp bukan sengaja saya xnak layan awak. L saya harap awak paham. Malam semalam saya nampak awak online terus saya tegur awak , “hai TEHA wat pe tu?” hihihi…awak pun balas “xbuat apa-apa” “oit in apa cite?” kikiki! Sonok >_< tapi kan kalu awak xbalas mesej saya kat IM FB tu  mungkin saya rasa kecewa tapi mungkin jugak awak bizi jadi saya cuba berfikiran positive J.  selama kita membesar selama 21 tahun ni bersama-sama saya nak mohon maaf kalu ade buat silap, kalu ade xlayan awak. L saya minta maaf sangat. Saya xpernah lupa awak, tiap kali saya cerita dengan kawan-kawan saya kat sini mesti ade jugak terkeluar nama awak, saya cakap “farah pun ade kawan baik, sangat baik farah dari sekolah tadika lagi berkawan dengan dia sampailah sekarang,argh! tarikh lahir pun sama” ^_^. Hari jadi kita sama so saya xde wat apa-apa pun untuk awak hanya doa saya kirimkan untuk awak, saya belajar kat KL, awak plak kat TERENGGANU.kalu cuti pun, kita mesti cuti lain-lain tapi at least 1 hari pun kita sempat jumpa kan?? ^_^” awak sanggup datang umah saya sebab nak jumpa, walaupun kejap pun xpe kan? :D hari ni saya baru ade masa nak mencoret sedikit cerita kita. saya harap, saya xterlambat lagi untuk saya mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR BUAT NURUL FATIHA BT ABDULLAH. SEMOGA SIHAT SELALU DAN SENTIASA GEMBIRA DI DUNIA DAN DI AKHIRAT KELAK ^_^. MAY ALLAH BLESS U MY FRIEND. ^_^ saya sayang awak! 

No comments:

Post a Comment

Kamu comel !